Activitats Prioritàries de Mecenatge

Què són les activitats prioritàries de mecenatge?

Fundació ONCE té dos programes que formen part de les Activitats prioritàries de mecenatge: el Programa de Beques universitàries “Oportunitat al Talent” per a estudiants amb discapacitat, i el Programa de la Formació en Competències i Professions Digitals i Tecnològiques “Per Talent Digital”, per afavorir la feina de persones amb discapacitat en un sector amb gran demanda.

Un gran orgull per a la Fundació ONCE, que suposa un 5% addicional en la deducció fiscal en les donacions de particulars i empreses realitzades aquest any.

Si ets un particular, els teus primers 150 euros donats tindran un 85% de deducció. I la resta, un 40%, podent arribar al 45% si has donat a la Fundació ONCE els dos exercicis anteriors.

I si ets empresa, a la deducció fiscal que preveu la llei, se li suma un 5%, arribant a un 45%, i fins i tot, al 55% si en els dos exercicis anteriors vas donar a la Fundació ONCE.

Contacta amb nosaltres a través dels canals següents:

Truca'ns per sol·licitar més informació als següents números de telèfon:
Trucar al 91 506 89 18 | Trucar al 91 506 89 19
Escriu-nos un mail a la nostra adreça:
colabora@fundaciononce.es
O emplenar el següent formulari