Lehentasunezko Mezenastzako Jarduerak

Zer dira lehentasunezko mezenasgo jarduerak?

ONCE Fundazioak Lehentasunezko Mezenasgo Jardueren barruan sartzen diren bi programa ditu: urritasuna duten ikasleentzako “Talenturako Aukera” Unibertsitate Beken Programa, eta Trebetasun eta Lanbide Digital eta Teknologikoetan Prestakuntza Programa “Talentu Digitalerako”, enplegua sustatzeko. desgaitasuna duten pertsonak eskari handia duen sektorean.

Honen harrotasun handi bat Fundación ONCErentzat, aurten egindako pertsona fisikoen eta enpresen dohaintzetan %5eko kenkari fiskal gehigarria suposatzen baitu.

Pertsona fisikoa bazara, emandako lehen 150 euroek %85eko kenkaria izango dute. Eta gainerakoa, %40, aurreko bi urteetan ONCE Fundazioari eman badiozu %45era irits daitekeena.

Eta enpresa bat bazara, legeak aurreikusitako zerga kenkariari %5 gehitzen zaio, %45ra iritsiz, eta baita %55era ere aurreko bi urteetan ONCE Fundazioari eman bazenuen.

Jarri gurekin harremanetan honako kanal hauen bidez:

Deitu iezaguzu informazio gehiago eskatzeko telefono zenbaki hauetara:
Deitu 91 506 89 18 | Deitu 91 506 89 19
Idatz iezaguzu mezu elektroniko bat gure helbidera:
colabora@fundaciononce.es
Edo bete ondorengo formularioa