Amb la teva COL·LABORACIÓ, creem IL·LUSIÓ

QUÈ SÓN LES MESURES ALTERNATIVES?

Les empreses de 50 o més treballadors/ores han de reservar un 2% de la seva plantilla per a persones amb discapacitat o, excepcionalment, adoptar les mesures alternatives previstes al Reial decret 364/2005.

ENS ACOMPANYES?

Si ets una empresa, des de Fundació ONCE t'assessorem i t'acompanyem en el compliment de la quota de reserva del 2% i les mesures alternatives, posant a la teva disposició la possibilitat de fer donacions als programes de formació i ocupació per a persones amb discapacitat de Fundació ONZE.

Contacta amb nosaltres!

Tots els camps amb asterisc fill obligatoris

Accepto les condicions de la política de privadesa

QUINA GUANYA LA MEVA EMPRESA EN UNIR-SE A FUNDACIÓ ONZE?

Fundació ONCE fomenta la plena inclusió social de les persones amb discapacitat, contribuint a fer efectiu el principi d'igualtat d'oportunitats i no discriminació.

Unir-te a la Fundació ONCE, és formar part d'un projecte únic al Món.

Els Beneficis i Avantatges que aporta col·laborar amb la Fundació ONCE, són:

• Estar al corrent de la legislació en matèria d'igualtat d'oportunitats i no discriminació per a les persones amb discapacitat.
  • Beneficis i avantatges en l'accés a la contractació pública , que representa entre el 10% i el 20% del PIB.
  • Beneficis fiscals, amb una deducció del 30% i fins a un 40% si es manté la mateixa entitat en els 3 anys successius a la quota integra de l'impost de societats. (Consultar)
  • Beneficis d'impacte econòmic i social a la Responsabilitat Social Corporativa a les companyies donants.
    • Incrementant el valor de la Marca en els seus grups d'interès.
    • Millorant la reputació i la imatge corporativa.
    • Ajudant el posicionament als mercats que opera.
    • Formant part d'un projecte únic que ajuda a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, les seves famílies i la societat en conjunt.