Coa túa COLABORACIÓN, creamos ILUSIÓN

QUE SON AS MEDIDAS ALTERNATIVAS?

As empresas de 50 ou máis traballadores deberán reservar o 2% da súa plantilla para persoas con discapacidade ou, excepcionalmente, adoptar as medidas alternativas previstas no Real decreto 364/2005.

PODES VIÑAR CON NÓS?

Se es unha empresa, a Fundación ONCE asesora e acompáñache no cumprimento da cota de reserva do 2% e medidas alternativas, poñendo á túa disposición a posibilidade de realizar doazóns a programas de formación e emprego para persoas con discapacidade Fundación ONCE.

¡Contacta con nós!

Todos os campos con asterisco son obrigatorios

Acepto as condicións da política de privacidade

QUE GAÑA A MIÑA EMPRESA AO ENTRAR A FUNDACIÓN ONCE?

Fundación ONCE promove a plena inclusión social das persoas con discapacidade, contribuíndo a facer efectivo o principio de igualdade de oportunidades e non discriminación.

Unirse á Fundación ONCE supón formar parte dun proxecto único no mundo.

Os Beneficios e Vantaxes de colaborar coa Fundación ONCE, son:

• Mantente ao día da lexislación en materia de igualdade de oportunidades e non discriminación das persoas con discapacidade.
  • Ventaxes e vantaxes no acceso á contratación pública , que supón entre o 10% e 20% do PIB.
  • Beneficios fiscais, cunha dedución do 30% e ata o 40% se a mesma entidade se mantén nos 3 anos sucesivos na cota completa do imposto de sociedades. (Consultar)
  • Beneficios de impacto económico e social en Responsabilidade Social Corporativa nas empresas doadoras.
    • Aumentar o valor da Marca nos seus grupos de interese.
    • Mellorar a reputación e a imaxe corporativa.
    • Axudar ao posicionamento nos mercados nos que opera.
    • Formar parte dun proxecto único que axuda a mellorar a calidade de vida das persoas con discapacidade, das súas familias e da sociedade no seu conxunto.