Redondeo de nóminas

Trátase dun tipo de colaboración entre unha empresa privada, os seus empregados e unha entidade sen ánimo de lucro.

Chámase “redondeo de nóminas” porque unha das opcións máis habituais é ofrecer aos empregados a posibilidade de doar os céntimos do seu salario ata converterse en números enteiros.

Pola súa banda, a empresa pode optar só por xestionar o cobro das nóminas dos seus empregados ou por duplicar a cantidade recadada cando chegue o momento de realizar a doazón. Isto é o que se coñece como "agasallo combinado". Esta opción de duplicar a contribución dos traballadores supón un elemento motivador e xerador de orgullo de pertenza á organización.

A suma de todas as doazóns recollidas destínase a un proxecto de ONG/Fundación que os empregados seleccionaron previamente mediante votación; Outra das modalidades é que se beneficien varios proxectos solidarios. Un programa de redondeo de nóminas ofrece unha oportunidade marabillosa para xerar e compartir valores positivos tanto dentro como fóra da empresa. Tamén é unha canle para que as persoas que forman parte da empresa poidan construír entre todos unha experiencia solidaria e expresar a súa humanidade.

Na Fundación ONCE podemos axudar á súa empresa no deseño e posta en marcha desta iniciativa. Se precisas máis información podes contactar connosco a través de:

Grazas a vos: Nómina Solidaria da Grupo Social ONCE

Todas as doazóns recibidas en 2022, máis as achegas da Fundación ONCE e Ilunion:

• + 450.000 euros doados
  • + 1.800 empregados participaron
  • + 245 proxectos presentados
  • 18 proxectos finalistas

Todas as doazóns recibidas en 2022, máis as achegas da Fundación ONCE e Ilunion, serán entregadas aos 3 proxectos sociais elixidos entre todos os traballadores, que son:

• fundAME
  • Patronato Benéfico Santo Domingo