Actividades Prioridades de Patrocinio

¿Cales son as actividades de mecenado prioritarias?

A Fundación ONCE contas con dous programas que forman parte das Actividades de Mecenado Prioritario: o Programa de Bolsas Universitarias “Oportunidade para o Talento” para estudantes con discapacidade, e o Programa de Formación en Competencias e Profesións Dixitais e Tecnolóxicas “Para o Talento Dixital”, para o fomento da inserción laboral de persoas con discapacidade nun sector con alta demanda.

Un gran orgullo para a Fundación ONCE, que supón unha dedución fiscal adicional do 5% nas doazóns de particulares e empresas realizadas este ano.

Se es un particular, os teus primeiros 150 euros doados terán unha dedución do 85%. E o resto, o 40%, que pode chegar ao 45% se nos dous anos anteriores doaches á Fundación ONCE.

E se es unha empresa, á dedución fiscal prevista pola lei súmase un 5%, chegando ao 45%, e mesmo ao 55% se nos dous anos anteriores doaches á Fundación ONCE.

Contacte connosco a través das seguintes canles:

Chámanos para solicitar máis información aos seguintes números de teléfono:
Chamar a 91 506 89 18 | Chamar a 91 506 89 19
Escríbenos un correo electrónico ao noso enderezo:
colabora@fundaciononce.es
Ou enche o seguinte formulario