Cargando...

ESCOLA DE BALONCESTO BSR CD ILUNION

A Escola de Baloncesto en Cadeira de Rodas do Club Deportivo ILUNION ofrece a posibilidade de inscrición a persoas maiores de 8 anos cunha discapacidade recoñecida. A Escola achégalles unha contorna na que poden participar e competir en igualdade de condicións; unha contorna que promove as súas capacidades por encima da discapacidade.

Actualmente conta con 25 alumnos, de idades comprendidas entre os 9 e os 42 anos, se ben a maioría deles son adolescentes. Na escola foméntase a participación das mozas, que actualmente supoñen un 30 % dos alumnos, e de diferentes tipos de discapacidade (lesión medular, espiña bífida, parálise cerebral…).

Todos están aprendendo a xogar ao BSR, coñeceron a moitos amigos e amigas que comparten a súa ilusión e as súas ganas de superación, o traballo en equipo e o compañeirismo, e converteron cada adestramento nunha escola de vida.

Para que precisamos 3.000 euros? Para a compra de material deportivo necesario para realizar os exercicios de adestramento, como balóns, cinchas de seguridade e conos de slalom, e repostos para as cadeiras de rodas, tales como eixes, cubertas, parches ou radios. E para a uniformidade completa de adestramento para todos os alumnos, composta por camiseta reversible e pantalón.

COLABORA con Fundación ONCE. Para que grandes e pequenos sigan atopando no deporte un motivo de superación.

Outras campañas solidarias