Carregant...

ESPAI DCA: CONNECTANT PERSONES, CONEIXENT EL DANY CEREBRAL

Sabies que a Espanya viuen 420.000 persones amb dany cerebral? I que cada any es donen 104.071 nous casos d’aquesta discapacitat, i que l’ictus és la primera causa de dany cerebral al nostre país?

FEDACE és la Federació Espanyola de Dany Cerebral. Famílies i persones amb dany cerebral que defensen els seus drets per millorar la qualitat de vida i participar en la societat.

Per això FEDACE impulsa l’Espai DCA, un projecte on persones com en Pedro, l’Araceli o en Paco creen una comunitat de blogs per acostar-se a persones com tu. A l’Espai DCA expliquen les seves històries, aprenen a navegar per Internet i tenen l’oportunitat de conèixer altres persones amb dany cerebral.

En què invertirem els 3.000 € recaptats? En la realització d’un taller sobre gestió de blogs i perfils en xarxes socials per a persones amb dany cerebral adquirit (DCA). Els participants en el taller editaran el seu blog personal i coneixeran persones amb DCA de tot el país mitjançant la participació en videoconferències i el desenvolupament de projectes col·laboratius.

COL·LABORA amb laFundació ONCE. Les teves donacions faran que l’Espai DCA es pugui fer un any més i que les persones amb DCA puguin seguir explicant les seves històries de vida.

Campanya tancada

Altres campanyes solidàries